Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

jiricka2

14. 9. 2011 8:16
přítelíčku...

;-) mám k drobným maličkostem zdravotním jako je artroza, artritida apod i obdobný problém s nedoslýchavostí a motolicemi. Už jsem se smířila s tím, že jsem eine simulant, vyžírka státní pokladny a nemakačenko. Neměla jsem si do života od pánbíčka brát tyhle neduhy, co nadělám, když mi je vnutil?;-(;-D

0 0
možnosti
JZB

Jana z Brna

13. 9. 2011 19:57
Pro torstyna

Vážený pane, dovolte mi vyjádření k Vašemu rozhořčení, jaká jsme to banda hamižná. Jsem uživatelkou kochleárního implantátu a tudíž naprosto přesně vím, o čem zde je řeč. Co se týče spoluúčasti, to není jen těch zmíněných 25% z ceny řečového procesoru, ale je to daleko víc, byl by to hodně dlouhý výčet. Co se týče údržby, na tu si dáváme ze své vlastní kapsy a není to málo, pojišťovna nám na údržbu nedá ani korunu. To je jedna věc, druhá věc je Vaše ohánění tím, že z Vaší vlastní kapsy se nám hradí důchody apod., kde jste vzal tu jistotu, že my postižení zdravotní a sociální pojištění nehradíme? To je první omyl, ze kterého si dovolím Vás vyvést. Druhá věc která by mě opravdu zajímala, je to, že by jsme si měli odpustit některý ze svých požitků, co jste měl tím na mysli? Že se nemáme šatit, nebo jíst jen brambory a chleba? Nevím. Kupodivu i my postižení musíme obstarat svoje děti, svoje závazky, je to divné, ale musíme to dělat stejně jako ti zdraví. Ale práci nám to nedá.

0 0
možnosti
JS

Kolumbo

13. 9. 2011 22:25
Re: Pro torstyna

bývaly doby, kdy někteří měli "handicap", druhým jich bylo líto a tak jim pomáhali, handicapovaní pak byli těm soucitným vděční. Tyto doby jsou pryč. Pomáhat handicapovaným je povinnost, tak jakýpak vděk a jaképak díky. Na pomoc ostatních je nárok, tak namísto vděčnosti nastupuje kritika špatně plněné povinnosti. Někdy mám dojem, jako by "handicapovaný" svoje postižení prodával. Já mám to a to a tedy bych měl dostat támhleto a tohle. Ale co je vlastně postižení a kdy je kompenzovat penězi? Je úspěšný spisovatel nebo hudebník na vozíčku vydělávající miliony "postiženým", který by měl pobírat příspěvek na auto? A není "postiženým" třeba na první pohled atletický hezoun, kterému jeho povaha brání vydělat si víc než 12000, ačkoli by jich chtěl vydělávat sto? Proč považovat za postižení jen tělesné nedostatky a ne třeba neschopnost vydělat tolik, kolik by si dotyčný přál? S nárokem na doplatek, samosebou!

0 0
možnosti
T

torstyn

13. 9. 2011 16:30
Mladý muži vaše rozhořčení

docela dobře nechápu naslochadla jsou v ceně od 500.-Kč do 3500.-Kč a to Vás určitě finamčně nezrujnuje prostě si odepřete na nějaký čas některý ze svých požitků.Co se týče kochleárního inplantátu při jeho ceně 250 000.- Kč je i nadále hrazen pojišťovnou jedná se jen o výši spolu ůčasti,ale i ta bude vzhledem k výši jeho ceny zanedbatelná (co by za to dali neslyšící v jiných zemích kdyby tu možnost měli). Nějak mi už začínají vadit ty stálé plačky těl.postižených, co na to mají říkat  živitelé rodin kteří Vám prostřednictvím daní přispívají na Vaše důchody a pomůcky kolik jste Vy sám přispěl na soc.a zdr.pojištění a kolik jste z něj čerpal k dnešnímu dni. Kde berete tu drzost v době krize někomu vyčítat,že Vám dává málo. Můžete si podat ruce s Hrebenárem jste z jednoho pytle.

0 0
možnosti
KN

Merlouska

13. 9. 2011 16:52
Re: Mladý muži vaše rozhořčení

No jestli mate pocit, ze 80 tisic jako doplatek za novy procesor ke kochlearnimu implantatu a prislusenstvi je zanedbatelna castka, tak prosim .. muzu vam dat cislo sveho uctu a pozadat o tuto zanedbatelnou castku?

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 966x
Povoláním jsem historik, v současnosti působím v oblasti vzdělávání a muzejnictví.

Seznam rubrik